Fundația PepsiCo prelungește parteneriatul cu World Vision România pentru oferirea de oportunități educaționale elevilor vulnerabili

Fundația PepsiCo, filiala filantropică a companiei PepsiCo, a anunțat astăzi continuarea parteneriatului cu World Vision România pentru al treilea an consecutiv, contribuind astfel la reducerea inegalităților sociale și educaționale în zona rurală din proximitatea Bucureștiului.

Printr-o donație de 150.000 dolari, parteneriatul va sprijini nevoile educaționale, sociale și de pregătire profesională și va oferi mese calde pentru 90 de elevi din județele Ilfov și Ialomița, prin programul World Vision „Vreau în clasa a 9-a”. Acest program contribuie la respectarea angajamentului PepsiCo de a avea un impact pozitiv asupra comunităților locale în care își desfășoară activitatea compania.

„Suntem încântați să continuăm parteneriatul cu World Vision România pentru al treilea an consecutiv, menținându-ne dedicarea fermă pentru sprijinirea educației și dezvoltării copiilor din comunitățile vulnerabile. Prin colaborarea noastră, ne străduim să contribuim la construirea de oportunități educaționale și la diminuarea inegalităților sociale. În acest sens, oferim sprijin educațional și alimentar pentru eleviii din mediul rural, dorind să le facilităm acestora posibilitatea de a-și valorifica abilitățile și de a-și croi un viitor prosper. Fiecare copil deține un potențial extraordinar, iar prin parteneriatul nostru cu World Vision România, ne-am propus să le furnizăm resursele și oportunitățile necesare pentru a-și dezvolta abilitățile și a-și atinge potențialul maxim” , a declarat Andrea Pont, PepsiCo Foundation Europe Lead.

Realitatea din mediul rural și problemele cu care se confruntă adolescenții din mediul rural nu este pe deplin cunoscută și mai ales înțeleasă. Este foarte greu să ne imaginăm, însă în comunitățile vulnerabile, 14% dintre adolescenţi se duc frecvent sau întotdeauna la culcare nemâncaţi, iar pentru 9% dintre ei aceasta fiind o situație obișnuită. Totodată, 37% dintre adolescenţi lipsesc de la şcoală uneori sau întotdeauna pentru că trebuie să lucreze în gospodărie și 47% dintre adolescenţii de la ţară declară că niciodată sau doar uneori le place la școală, conform studiului World Vision România – Bunăstarea Copiilor din mediul rural, 2022.

Astfel, pentru a reduce barierele socio-economice existente, Fundația PepsiCo va continua să lucreze alături de World Vision România pentru a oferi sprijin educațional și resurse pentru 90 de elevi care provin din zona rurală din județele Ilfov și Ialomița. Scopul parteneriatului este de a-i ajuta pe copii să-și continue studiile liceale prin accesul la activități educaționale formale și informale, precum sesiuni de mentorat, meditații, sesiuni lunare de dezvoltare personală, tabere de vară, de a-i pregăti pentru viitoarele oportunități de angajare prin sesiuni de orientare vocațională, consiliere psihologică, proiecte de responsabilitate socială și de a le oferi mese calde pentru asigurarea bunăstării acestora.

În plus, în acest an, părinții vor beneficia de proiectul “Școala Părinților”, aceștia fiind informați prin intermediul unor webinarii în sfera a 3 domenii de interes: educație, protecție și sănătate. Totodată, părinții vor putea asculta sfaturi de la specialiști pe nutriție, stil de viață sănătos, parenting și psihologi despre cum își pot îmbunătăți relațiile cu copiii, cum îi pot sprijini în diferite situații – bullying, cyberbulling, ce înseamnă un stil de viață sănătos sau reguli de nutriție adaptate vârstei lor.

„Experiența noastră dobândită în urma intervențiilor în comunități, ne-a demonstrat că există o nevoie majoră de investiții în sprijinul adolescenților din cele mai dezavantajate comunități, în special în tranziția lor de la gimnaziu la liceu și în următorii patru ani de studiu. Această perioadă este crucială pentru dezvoltarea lor și poate influența în mod semnificativ parcursul lor educațional și profesional ulterior. Inegalitățile evidente între elevii din mediul rural și cei din oraș trebuie rezolvate pentru a asigura că toți tinerii au șanse egale la educație, la universitate sau în viață, la un loc de muncă. Mulțumim Fundației PepsiCo pentru parteneriatul stabil de care au dat dovadă, oferind astfel o șansă tinerilor noștri care își doresc un viitor mai bun.” – a declarat Mihaela Nabăr, Executive Director, Fundația World Vision România.

Din 2008, Fundația World Vision derulează programul „Vreau în clasa a 9-a” care oferă burse pentru peste 1.000 de elevi din sate din România în vederea continuării studiilor liceale, investind totodată în dezvoltarea educațională și personală a acestora, oferindu-le o șansă către un viitor mai bun. Obiectivele programului vizează sprijinirea elevilor din mediul rural în vederea continuării și promovării studiilor liceale și echiparea tinerilor cu abilități de viață în vederea integrării în mediul liceal și maximizarea succesului pe traiectoria educațional/profesional ulterior.

De la înființarea parteneriatului în 2021, Fundația PepsiCo a sprijinit World Vision România cu o finanțare de peste 750.000 USD. Această inițiativă susține ambiția PepsiCo Positive (pep+) a companiei, o transformare strategică totală, care pune sustenabilitatea în centrul businessului și inspiră schimbări pozitive pentru planetă și oameni. Acest program este una dintre numeroasele modalități prin care compania își îndeplinește angajamentul global Food for Good al PepsiCo de a promova securitatea alimentară în comunități prin creșterea accesului la alimente nutritive pentru mai mult de 50 de milioane de oameni din întreaga lume până în 2030. Din 2009, Food for Good a livrat peste 245 de milioane de mese pentru milioane de oameni la nivel global.

Fundația PepsiCo, filiala filantropică a PepsiCo, investește în elementele esențiale ale unui sistem alimentar durabil cu misiunea de a sprijini comunitățile înfloritoare. Lucrând cu organizații non-profit și experți din întreaga lume, ne concentrăm să ajutăm comunitățile să obțină acces la securitatea alimentară, apă sigură și oportunități economice. Ne străduim să obținem un impact tangibil în locurile în care trăim și lucrăm, colaborând cu alți colegi din industrie, organizații locale și internaționale și angajații noștri pentru a determina schimbări la scară largă în problemele care contează pentru noi și au importanță globală.

World Vision România este o organizație neguvernamentală, care desfășoară programe de intervenție umanitară de urgență, dezvoltare și advocacy, punând în centrul activității sale bunăstarea copilului. Organizația se concentrează asupra muncii cu copiii, familiile și comunitățile, în scopul depășirii sărăciei și nedreptății. Credem că toți copiii, indiferent că trăiesc la sate sau în oraşe, au dreptul la şanse egale de dezvoltare, de aceea desfăşurăm programe pe termen lung în comunități rurale, cu accent pe educaţie şi protecţia copilului. Parte din parteneriatul World Vision International, în cei 32 de ani de prezență în România, am ajutat peste 560.000 de copii și adulți, în aproape 500 de comunități rurale.

  • Alte articole:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Compania de cercetare de piață Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și se raportează la detoxul digital (pauza de la…

    Citeste articolul
    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Beko România, lider al pieței locale de electrocasnice și unul dintre cei mai mari angajatori privați din România, s-a clasat pe primul loc în topul companiilor din sectorul industriei de…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup